Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 11 April 2013

#PRU13:Siti Nurhaliza Akan Bertanding??

Dato Siti Nurhaliza isteri kepada Datuk K juga seorang penyanyi tersohor tanah air kini dilihat sudah mula bertudung. 

Alhamdulillah, pintu hati beliau sudah terbuka dan sama-sama kita doakan orang lain untuk sama-sama mengikut jejak langkah beliau.Adakah apabila beliau bertudung beliau akan memulakan karier politik beliau dan menyandang status ustazah??sepertimana rakan-rakan artisnya yang lain. 

Atau mungkin Siti akan menjadi salah seorang calon dalam PRU 13 ini?Pun tidak mustahil.Tetapi apa yang nak MW sampaikan di sini, Siti cukup terkenal dengan sikap dan sifat yang baik walaupun sepanjang beliau bergelar penyanyi bermula era 90-an sehingga kini dan ketika beliau belum bertudung. 

Siti menarik minat dan menjadi kegilaan anak-anak gadis ,anak-anak muda malah pakcik-makcik dan selalu dinobatkan sebagai Penyanyi Paling Popular serta Bintang Paling popular sebelum ini sehingga beliau menarik diri dari sebarang pertandingan berasaskan undian tersebut.


No comments:

Post a Comment